Za vse tiste “spletne anonimneže”, ki mislijo, da o stavki javnega sektorja vse vedo:

Leta 2008 smo sindikati javnega sektorja po 6 (!) letih končno uspeli podpisati kolektivno pogodbo KPJS. Vsa ta leta – in to so bila leta debelih krav, ko so razni špekulanti, vladni nastavljenci, služili ali/in kradli ogromne vsote denarja, smo mi ostali na isti plači kot leta 2002.

No, in leta 2008 smo se dogovorili, da nam plač ne dvignejo takoj, ampak se samo naredi prevedba starih količnikov za izračun plače v nove plačilne razrede. Dejansko je to pomenilo, da je policist s 15 leti delovne dobe dobil okoli 40 evrov neto več kot prej. Za ostalo pa smo se z vlado dogovorili (ali se razumeli: DOGOVORILI), da se nam razlika izplača v četrtinah.

Do danes je vlada dvakrat pripravila oz. prepričala sindikate, da so pristali v podaljšanje izplačila teh nesorazmerji. 1.10.2010 bi morala nastopiti tretja četrtina.

Sedaj pa vlada to želi premakniti tja v leto 2013, če ne še dlje. Morda bi celo pristali v to, vendar kdo in kako nam jamči, da bo takrat do izplačila res prišlo? Da ne bo spet novega interventnega zakona? Kdo in kako?

ŠE OSEL GRE SAMO ENKRAT NA LED. Mi smo šli dvakrat, tretjič pa nas ne spravite.

Vlada daje zagotovilo, da bo gospodarstvo doseglo 3% rast (kar postavljajo kot pogoj)v letu 2012 in nam bo takrat, oziroma šele “v letu k sledi”, izplačala preostali četritni.

SPRAŠUJEM SE: ČE VLADA DANES LAHKO IZRAČUNA, KDAJ BO GOSPODARSTVO DOSEGLO 3% RAST, KAKO VLADA NI MOGLA PREDVIDETI KRIZE IN ČE JO JE – ALI NAS NI S  TEMI IZRAVNALNIMI ČETRTINAMI NAMERNO ZAVEDLA IN JE ŽA TAKRAT VEDELA, DA BO LETA 2010 KRIZA IN BO POTREBNO SPREJETI INTERVENTNI ZAKON?

TOREJ – NE ZAHTEVAMO POVIŠANJA PLAČ, TEMVEČ SAMO TISTO, KAR NAM JE BILO OBLJUBLJENO ŽE LETA 2008.

Lahko pa opazite Pahorja, Irmo in Heleno, kako namerno uporabljajo “povičanje plač”, kar je za javnost zavajujoče in manipulatorsko, skratka – pokvarjeno.

  • Share/Bookmark

Komentarji



40 komentarjev

  1. makopos, dne 30.09.2010 08:07

    Če se gospodarstvo ne bo popravilo, potem boste še srečni za te plače, ki jih imate. Ker ste od gospodarstva odvisni. Vsi skupaj se igrate igrice brez krčmarja. Raja dela malo več kot osem ur dnevno za borih 500 Evrov, da mu lahko država vzame svoje in polni proračun. In od kod ste plačani vi? Od tu!

    Kakšen štrajk je sploh to, da greš v službo pa nič ne delaš? Vsi skupaj ste ene kukavice. Pokažite se na trgu koliko vas je. Drugače pa se delat spravite. Za vsak minus, ki je nastal zaradi stavke bi vam trgal…Ker ta denar se bo pokrival od vsem nas. Tudi mojega. Sindikati…ti pa so tak center vsega tega sranja. Bogati strici, ki hujskajo pa besedo obračajo…

  2. nevenka, dne 30.09.2010 08:07
    nevenka

    Javni upravi ne more iti bolje kot gospodarstvu. Ali je to komu iz javne uprave jasno ali ni?!
    Kaj vse je bilo nam obljubljeno, ko smo šli v EU? Pa nam tega nihče ne da. Ustvariti moramo, pa ne gre, ker nas pestijo razne krize. Samo javna uprava živi na svojem planetu. Sram naj vas bo.

  3. nevenka, dne 30.09.2010 08:24
    nevenka

    In še nekaj, v gospodarsvtu je že marsikje takole. Nobene nadure niso plačane. Edino kar ti v firmi razložijo je, da si z delom zagotavljaš delovno mesto. Sicer pa se lahko posloviš…

    Nehajte stokati, ker sploh ne veste kaj je to kapitalizem.

  4. NoMercy, dne 30.09.2010 10:55

    saj ni nobene razlike ali JS dela – ali ne :)
    edino za malico, prevoz, hlajenje/ogrevnje prostorov, bencin za policajske vožnje – je ceneje za proračun :)

  5. policaj, dne 30.09.2010 11:38

    @all – če je pri nam res tako lepo in rožnato, kot pravite, zakaj pa ne pridete delat v javni sektor?

  6. policaj, dne 30.09.2010 11:41

    @nevenka – ti govoriš o obljubah, ki so ti jih na dušo pihali politiki pred volitvami, jaz pa o obljubah o podpisani pogodbi. Razlika, ne?

  7. nevenka, dne 30.09.2010 12:07
    nevenka

    Je razlika.
    Vendar država ne more obljubiti, niti s pogodobo, tega česar nima. In nima kje vzeti. Enostavno je gospodarstvo izčrpano. Je to mogoče jasno ali ni?
    Problemi so čisto notranje narave. Znotraj JU je denar nepravično razporejen. Tisti, ki delajo več, bi morali imeti več, tisti, ki delajo manj, pa manj. Sistem bi se moral oklestiti vse bleferjev, torej neupravičeno zasedenih delovnih mest, ki vlečejo plače.
    Potem bo državi denar celo ostajal.
    Najbolj tulijo in žugajo tisti, ki jim gre najbolje.
    Ko zagledam na ekranu Kuštrina, se mi želodec obrne.

  8. nevenka, dne 30.09.2010 12:11
    nevenka

    Veš, tudi jaz bi lahko napisala, če vam je v JU tako grozno, pa pridite v gospodarstvo, pa boste delali za 500 EUR, pa še dvakrat na dan vam bodo obljubili knjižico.

  9. nevenka, dne 30.09.2010 12:17
    nevenka

    In še to, kar se dogaja v gospodarstvu in to bolj kvalificiranim kadrom, tistim, ki so se trudili s faksi. Podjetja selijo določeno dejavnost na vzhod (računalniške storitve, finančne storitve, računovodske storitve itd.) ne ravno na Kitajsko, pač pa v Romunijo.
    Mi bomo ostali brez služb.

    Kaj bi rekli policaji, če bi vas odslovili in uvozili trikrat cenejše policaje iz Romunije, ker bi bilo za državo ceneje?
    Zato delamo in smo čisto tiho.
    To je gospodarstvo!
    Ne pa štrajk.

  10. policaj, dne 30.09.2010 12:37

    Saj mi bi pristali na to, da se vse to zamakne za določen čas – ampak določen, ne pa oprto na neke statistične predpostavke in pričakovanja…

    Pa če si pozorno prebrala: že dvakrat so nas nategnili, kdo garantira, da nas ne bi v bodoče tudi? Za to se gre. Mi razumemo položaj gospodarstva, čeprav mislim, da denar je – če ga je za štadion, nove vladne BMW-je, sončne celice,…

    je pa res, da jih je mnogo v JU, ki so sami sebi v namen, vendar se jaz tistemu, kar mi pripada, zaradi takšnih ne bom odpovedal. Pa še marsikdo ne.

    BTW – tudi jaz delam za 500, potem pa še tri vikende, nekaj nočnih, da pridem do 800. Hvala. Davke pa plačujemo tudi mi, ne samo gospodarstvo.

  11. tatoslo, dne 30.09.2010 12:43
    tatoslo

    prosim?!?!? podjetja selijo dejavnosti: računalniške storitve, računovodske storitve, finačne storitve na vzhod?!? A to pomeni, da naj bi imeli zunanje računovodstvo, informatiko in finance namest doma na vzhodu kjer je cenejša delovna sila? Če to pomeni to, še pa v življenju nisem slušu večje bedarije. Da bi se našla kira firma ki je toliko glupa, da bo imela računovodjo v romuniji, ki bo seveda noro obvadala SRSje in na primer našo davčno zakonodajo.. in ki ji boš pošilu papirje dol al kako? Al pa informatika, da ti bo vsakič ko ti boš mogu inštalirat printer eden v romunski angleščini razlagu kak pa kaj? Da o neumnosti financ sploh ne govorim.. Pa kje ti to jemleš?!?

  12. NordStar, dne 30.09.2010 12:47

    Verjetno je govoriti o JU preveč na splošno. Tvoj problem je delo kot POLICAJ. Ne moreš primerjat tega s sedenjem na toplem in prekladanju papirjev (karikiram)
    Denarja za državo je vsak dan manj, kar je logično, saj je manj zaposlenih. Nujno je najti notranje rezerve. Po domače in na grobo povedano – odsloviti četrtino pisarniških delavcev. Sociala za njih bo cenejša, kakor nas (državo) stanejo sedaj.

  13. policaj, dne 30.09.2010 13:26

    Tole nisem jaz napisal, mislim pa enako.

    Za tiste, katerim je treba stavko javnega sektorja razložiti kot petletnemu otroku oziroma za tiste, ki razumejo samo kmečko logiko:

    Basen:
    Volk pove zajčku, da mu bo zaradi težav pri poslovanju za nekaj let zamrznil plačo, da pa mu bo po nekaj letih v štirih obrokih odpravil plačno nesorazmerje, ki bo nastalo. Zajček pristane, ker mu volk to tudi pisno potrdi – skleneta pisni dogovor. Zajček dela in je vsa leta tiho. Ko pa pride čas, da volk izpolni obljubo, jo volk enostransko prekliče in celotnemu gozdu kriči, kako je zajček pokvarjen, ker ne razume, da je kriza in zahteva povišanje plač. Zajček skuša vsem pojasniti, da ne zahteva povišanja plač ampak samo tisto, kar je nekaj let dobival manj, kot bi mu pripadalo, vendar vsi poslušajo volka.
    Zajček povesi ušesa in je naprej tiho.
    Čez nekaj dni pa izve, da je volk dvignil plačo medvedu, ker ga je ta s svojim rjovenjem preglasil in prestrašil ostale živali v gozdu.
    Zajček zbere pogum in glasno pove, da se te igre ne gre več. Ker pa je volk veliko močnejši od zajčka, spremeni pravila igre in zajčka predstavi kot največjega sovražnika gozda in vseh živali. Medved pa se potuhne in pridno grize pogačo z medom.
    Vsaka podobnost z javnim sektorjem in vlado JE NAMERNA.

  14. tatoslo, dne 30.09.2010 13:44
    tatoslo

    .. v sosednem gozdu, ki se mu reče Gospodarski sektor, pa iztradane veverice zavidajo zajčku, da sploh dobi plačo… in prelagajo drva s katerimi si bodo lahko volk, medved in zajček kurili čez zimo…

  15. Policaj, dne 30.09.2010 14:33

    sosednjega gozda ni. Sploh pa zajček nikomur ne krade hrane ali pravic, dela pošteno in samo zahteva svoje.

    Še enkrat preberi.

  16. tatoslo, dne 30.09.2010 14:46
    tatoslo

    ja vredu, določeni poklici v javnem sektorju so premalo plačani. Ja vredu, vlada je obljubila kar je obljubila. Ja vredu, niso (niste ) to dobili. In ja vredu, osnove za stavko so. Ampak da se gre v stavko v času, ko določen delovni razred živi na meji preživetja ( gradbeni sektor, tekstilni sektor, … v bistu velik del gospodarskega sektorja) je pa perverzno. In vse to dela škodo tudi vam. Ker folk zaradi tega ne vidi (ne vidimo)premalo plačane policiste, gasilce, medicinske sestre… ampak vidimo brezdelneže na javni upravi z zagotovljeno REDNO plačo do penzije. In vidimo sindikaliste kako grozijo kako bomo zaradi stavke naskral mi. kaj sem ti zdaj jst kriv če ti vlada se ni držala dogovorov. A morem zdaj jst zaradi tega zamudit v premalo plačano službo? In v tem je keč. Nemesto da bi pridobival simpatije in pozdrave podpore… delate vse kontra.

  17. Policaj, dne 30.09.2010 15:35

    Pa poglej raje takole. Mi bi morali ta denar dobivati že dve leti, to je odkar smo podpisali pogodbo KPJS, pa smo takrat pristali (zato da ne bi preveč obremenili proračun), da se nam to izplača postopoma. Potem smo to izplačilo spet prestavili, pa spet. Zdaj pa je dovolj nategovanja.

    Mi smo dejansko te dve leti izgubili precej denarja.

    Če pa nas ti vidiš, kot brezdelneže in se ti naša stavka zdi perverzna, je to zato, ker o pravih razlogih za stavko nisi seznanjen in slepo verjameš besedam boruta, irme in helene, ki namenoma uporabljajo besedne zveze kot je “povišanje plač” in podobne.

    Get informed! (po borutu)

  18. tatoslo, dne 30.09.2010 18:20
    tatoslo

    ne vem zdaj kdo je nepismen. Ne sodim o tem kdo je do česa upravičen. Ne sodim kdo je brezdelnež in kdo ne. Govorim ti kulk bedast ste se zadeve lotli. Ne moreš pričakovat podporo folka, če se lotiš na tak način. In največja neumnost, ki jo lahko nardiš je, da podcenjuješ množice. In zaposleni v javnem sektorju NE predstavljajo večine. In folk bo reku: ti si neki zmišljujejo, majo redne plače majo vse, zdaj pa težijo za par deset evrov, kaj pa mi… in pol nas še jebejo na cestah, mejah… V politiki se gre pa samo za glasove… če zastopiš zastopiš, drugač pa tut vredu.

  19. policaj, dne 30.09.2010 18:38

    Še en primer zate:

    Imaš sklenjeno pogodbo z nekom (vlada), po kateri ti od recimo 100.000 evrov, dolguje še 2000 evrov. In sedaj ti ta, po tistem, ko te ja že dvakrat prepričal, da prestavita poravnavo dolga (dva aneksa k KPJS), predlaga, da on tebi tega ne bi izplačal, ker mu je zmanjkalo denarja, da so otroci (gospodarstvo) lačni. Izplačal pa bo ko pač bo. No, slišiš pa, da denar posoja drugim, je tudi porok za kredite drugim (grčiji), kupuje nove avte…. nekateri njegovi otroci so res lačni (mura, vegrad,..), ker z njimi pač ravna mačehovsko, nekateri pa so kar lepo zaveljeni (tajkuni, privatizatorji, vladni priležniki…)
    Bi ga čakal, ali bi ga tožil?

  20. tatoslo, dne 30.09.2010 19:00
    tatoslo

    ne zastopiš kaj ti govorim. Pa nema veze. Srečno!

  21. NoMercy, dne 30.09.2010 19:01

    Viranta tožite – on je podpisan pod dogovori – medna se je zelo težko izpogajal to sranje, ki sedaj jebe to vlado :P

  22. katarina, dne 30.09.2010 19:59

    ja, itak da mi v JU samo sedimo in nič drugega, pa vlečemo hudo plačo, ki je mojem primeru celih 580 € + 0 € dodatkov in nobenih nagrad/božičnic,……….
    pa vsak dan zelo delam in že tri leta nisem izkoristila odmora za malico, tedensko naredim tudi do 10 nadur (prostovoljnih), sem zelo uspešna pri svojem delu in nikoli nagrajena.
    in s takšno plačo sama ne morem preživeti. pa najbolje, da mi vzamete še to, se mi bo kmalu bolj splačalo iti na borzo dela
    žalostno, kako eni spreobračate resnico :(

  23. mweiss, dne 30.09.2010 22:18

    Razumem, da policaji pač niste ekonomisti in vam ni jasno, da je v blagajni skoraj za pol manj pobranega DDV-ja, kakor pred letom in pol in pač ni od kod vzeti. Ampak dragi javni uslužbenec, to so pač dejstva in če ni, potem ni! Vem, da za cel mesec dela + dežurstva in preganjanje pijacev ponoči dobite toliko kakor zdravnik zgolj med enim spanjem čez vikend na dežurstvu in da to ni pravično. Počistite malo v svojih vrstah. Vsaj še enkrat toliko kot vas je operativcev, vas je po pisarnah. Znebite se vaših pisarniških moljev, pa bo denarja za preostale.
    Do takrat, pa vam želim, da stavkate še naprej. Prosim stavkajte do konca. Denarja itak ne bo, dosegli pa boste nekaj drugega. Državo boste spravili v stečaj in vsi javnu uslužbenci boste tako pristali na cesti. Tako bo veliko poceni delovne sile, kar je za gospodarstvo dobro. Nato pa se bomo s skupnimi močmi lotili zgraditi Slovenijo ver 2.0 s tistimi 20-30k javnimi uslužbenci kakor jih dejansko potrebujemo. Zavode, izobraževalne ustanove, gledališča, televizijo, i.t.d. privatiziramo, ker tisti ki bo kvaliteten bo že preživel. Mislim, da je to čisto realen clij, samo za božjo voljo nikakor ne smete sedaj popustiti pri stavki. No Pasaran!

  24. policaj, dne 30.09.2010 23:37

    No, ker na pamet trdiš kar precej stvari oz. vsaj dve, domnevam, da si ravno toliko ekonomista kot jaz, pa to vzami kot želiš – da si dober ali pa slab ekonomist.

    Dve stvari, ki jih trdiš oz. navajaš (če karikiraš – toliko slabše):
    - denarja ni za polovico manj kot ga je bilo pred letom in pol ter
    - če bo država bankrotirala le zaradi nepobranih kazni, pol je naša država res toliko v k…., da res mora “crkniti

    In ja. Ne bomo popustili. Hvala za podporo, gospod ekonomist.

  25. nevenka, dne 1.10.2010 04:48
    nevenka

    Veš, stadion je naložba, ne strošek dela. Če ga bodo dobro vodili, bo prinašal denar.
    Denar bi v teh časih res morali nalagati v prestrukturiranje gospodarstva, da bi se le to postavilo na noge. Potem bi nam vsem šlo veliko bolje.

  26. nevenka, dne 1.10.2010 04:59
    nevenka

    Tatoslo, nikar ne govori v prazno.
    Pač nimaš stika z velikimi podjetji v tuji lasti.
    Evropski GM je imel do nedavnega vso administracijo v Španiji,Ford ima sedaj ima vso finančno strukturo in računalniško podporo v Indiji. Ameriški Xerox ima centralno službo s kontrolingom za Evropo na Madžarskem. Govorim o tem, kaj se dogaja v koncernih, torej naših največjih podjetjih v tuji lasti. Če ljudje niso razgledani in nimajo pojma o outsorcingu in se jim kaj zdi neumnost, pač nisem jaz kriva.
    V osnovnih firmah se kadri zmanšajo za cca 4 petine. Vsa rutinska dela gredo ven. Nadzor ostane.

  27. nevenka, dne 1.10.2010 05:04
    nevenka

    Aja in kar se financ tiče, to je sploh najalažje, tega pa v koncernih že dolgo ni, zgolj finančna operativa.
    Finančno načrtovanje in vse velike odločitve, izračuni rentabilnosti investicij…to je že dologo zunaj.
    Vse kar v resnici pomeni stroko, je zunaj. Celo izbiranje bank in odločitve o zadolževanju, zavarovanjih plačil itd…vse.
    A kje sem to slišala? Doživljam.
    Tudi cashpooling nas je doletel.
    Tudi o tem nimamo več nobene lastne odločitve.

  28. Rado, dne 1.10.2010 06:05
    Rado

    Medicinske sestre,
    policisti, vojaki in cariniki! Goraj našteti so po moji oceni upravičeni do povišice.

    Ne pa tudi preostali del javnega sekstorja.

  29. APM, dne 1.10.2010 07:22

    Prvič v samostojni Sloveniji stavkajo sindikati, ki jih ne vodujo bivši komunisti, ki so prvzaprav le priveski sedanje kolaicije. Vlada se srečuje s predstavniki delavcev, ki resnično zahtevajo svoje pravice in ne petje Internacionale, tako kot je to storil Semolič ob protestu murinih delavk v Ljubljani. Sedaj, ko so postavljene konkretne zahteve delavcev v javni upravi, se vlada, kot delodajalec, torej kot kapitalist obnaša več kot kapitalistično. Kapitalist namreč nima zakonskih vzvodov za zatiranje stavke, tako kot naša vlada. Ta namreč uporablja tudi zakone in podzakonske akte, da duši stavko. To se v demokraciji ne more dogajatai, zato je vlada s Pahorjem in ostalimi vladnimi mešeterji pokazala, da nima nobenega stika s socilanostjo in delavskim gibanjem. Krinka je padla in vidi se, da je vladajoči kliki vključno z desovskimi prduleki, le sla po oblasti. In to za vasko ceno, ne glede na žrtve.
    Če vlada trdi, da sedaj ni čas za stavko je zaneslijivo čas, da se pobere in gre na smetišče zgodovine.
    Ko se v kamnu pokaže razpoka, je to zanesljivi znak, da bo razpadel.

  30. policaj, dne 1.10.2010 08:55

    @nevenka – oprosti, ampak ti si pa res mal premaknjena.

    “Štadion je naložba” si napisala. Ja, za koga?!

    Za vse tiste nategnjene podizvajalce? Od katerih je nakaj storilo samomor? Za tiste uboge delavce iz Bosne in drugih vzhodnih držav, ki so ostali brez plačila?

    Naložba za nekatere, ki so pokradli denar, precej tega je bilo državnega.

    Ti pa si res slika Nevenka. Štadion! Naložba!

    Da niso naložba slučajno potem tudi otroška igrala pred našim blokom?

  31. Nevenka, dne 1.10.2010 09:11

    Ja, če boste prodajali vztopnice za igrala, bi bila tudi igrala naložba.
    Vseeno kaj si misliš, Stožice so investicija, torej slovensko: naložba, ki bo denar v prihodnjih letih ob dobrem upravljanju vračala. Ob slabem pa ne. Vsak posel nosi tveganje.
    Ne vem kaj bi ti rad povedal?
    Se je mogoče že kdaj kakšna naložba povrnila v trenutku? To so dolgoročne zadeve.
    To bi moralo biti jasno vsakemu povprečnemu človeku.

  32. Nevenka, dne 1.10.2010 09:14

    In lepo bi bilo, če ne bi žalil ljudi, ki se na svojo stroko čisto dobro razumejo…jaz o tebi, kot policaju, ne pišem nobenih vrednostnih sodb.

  33. Don Marko M, dne 1.10.2010 09:32

    če trdiš, da vam je bilo obljubljeno, potem pa se spravite na tistega, ki vam je obljubil, naj obljubo izpolne…..torej Janšo, ki vam je s svojim štabom obljubil predvolilne puhlice, zdaj pa vas, namesto izpolniti obljube, podpihuje v stavki…
    sicer pa v stavki baje delate vse po PS-u, torej kao temeljito in posledično bistveno počasneje….iz česa se da razumeti le, da ste leta pred stavko delali šalabajzersko….

  34. policaj, dne 1.10.2010 09:34

    Štadion je naložba le za peščico privilegiranih , plačali smo pa vsi. Ni res?!

    Služila bo le peščica, najebal so pa delavci iz gospodarstva, katere je okradla ta peščica.

    Naložba se je nakaterim že obrestovala in le istim nekaterim se bo izplačala v prihodnosti.

  35. policaj, dne 1.10.2010 09:50

    @Don Marko M(Majkič) – obljubila nam je vlada RS, ki jo je takrat res vodil Janša, temveč, če veš – vsaka naslednja vlada nasledi sklepe, odločitve,….., ki jih sprejme predhodnja in jih je dolžna izvajati.

    Šalabejzerstvo pa je, če obstaja podjetje, ki nima nobenega zaposlenega, pa vseno posluje?
    Še dobro, da nisi napisal, da nas ti plačuješ, ker podjetje, ki ga ti zastopaš ne plačuje nobenih davkov, razen (morda) DDV.

    Kar tiho bodi.

  36. Hotimir, dne 1.10.2010 10:17
    Hotimir

    Ravno to, kar se dogaja na tem blogu najbolj koristi…vladi oziroma tistim, ki hočejo razpolagati z našimi dušami-usodami. To je politiki in religiji. Torej, skregana raja med sabo in slovensko prvoščljiva. Kaj ste eni kekci. Jasno je, da javni sektor mora bit. Nobene države ni , ki ga ne bi imela. In kje je najboljše plačan javni sektor?? Na Švedskem in v Nemčiji, kjer je tudi najbolj učinkovit. In kje so skušali javni sektor ukiniti??? Na kitajskem ali pa v Kambođi, ko so rdeči kmeri terali dohtarje in inženirje na riževa polja. In to hočete tukaj tisti iz…”nejavnega sektorja” al kako se to imenuje…realni sektor, neposredno proizvajalski sektor, delovni sektor, ustvarjalni sektor…..kak torej?? Skup je treba potegniti in podpreti en druzga. Skupaj bomo močnejši in le tako lahko vplivali na to, da bo demokracija vsaj delno laufala kot bi morala. ..Foušija ne bo pomagala nam…ampak njim…onim

  37. Don Marko M, dne 1.10.2010 10:52

    a zdaj boš kar policajsko me poskušal utišati ? :) ….če me že tako poznaš, potem itak veš, da ravno policajem nisem bil nikoli tiho….
    sicer pa,res je…vsaka naslednja vlada nasledi sklepe prejšnje, ni ji pa potrebno jih realizirati, če za kaj takega ne obstajajo pogoji….ampak bistvo še vedno ostaja v tem, da mora obljubo izpolniti tisti, ki jo da….
    seveda si upam napisati, da sem že dovolj davka prispeval za vaše plače, seveda pa nikakor nisem edini….ti zame sigurno nisi prispeval še nič, razen da si mi mogoče kakšno položnico napisal, če že kdaj…in s to položnico sem spet prispeval tudi za tvojo plačo…
    in kako naj ti zdaj razložim, da je DDV tudi davek, ki polne tudi tvojo rit ?….sicer pa, če se hočeš osebno opravljati, napiši polno ime, kot si moje, pa lahko nadaljujeva…lahko pa ostaneš seveda pogumno v okrilju policajske anonimnosti….
    lep dan tudi tebi…

  38. policaj, dne 1.10.2010 12:41

    @don Marko – imaš selektivno branje, torej tudi razmišljaš selektivno. Jaz sem namreč v prejšnjem komentarju zapisal “razen (morda) DDV”, ti pa me nato v svojem poučuješ, da je DDV tudi davek. Ja, hvala no.

  39. Afnogunc, dne 1.10.2010 13:00

    Mislim, da je k sedanji krizi svoje prispevala s slabo usmerjenim delom tudi policija. Podjetja so se kradla vsem na očeh, pa ne vem ali tega niste videli – ali pa niste smeli videti. Najdražji javni sektor ni tisti, ki je dobro plačan, ampak tisti, ki ne opravlja dela za katerega je plačan. Že “vaša” palača je primer morebitne korupcije. Ste si upali to raziskovati? Ali pa imate prepričanje, da je dobra policija tista policija, ki ujame več barab, kot jih zaposljuje?
    Zapori na Dobu niso polni ljudi, ki so pokradli večino bivšega “družbenega premoženja”, temveč najdete tam kopico drobnih lopovov, ki so tam le za statistiko, velike barabe pa so “spoštovani” ljudje, ki so se pač znašli. Sicer pa je po mojem največji problem v sodstvu, ki pač ne obsojalo bivših tovarišev s katerimi so se sestajali na partijskih sestankih. Slovenija je tako majhna, da vsi o vseh, vedo skoraj vse – predvsem pa policija. Naredite kar je prav, pa boste videli, da bo tudi denar za plače, drugače bomo pa bankrotirali prav vsi.

  40. mweiss, dne 1.10.2010 18:53

    @policaj Ne po izobrazbi nisem ekonomist, vendar že 20 let ŽIVIM OD SVOJEGA DELA, torej od tega kar za svoje stranke naredim dovolj kvalitetno, da mi za to plačajo. In verjemi mi, da se kar dobro spoznam na ekonomijo (trženje). Če bi moj zapis prebral bolj natančno, bi videl da sem omenil DDV in, tega je pobrano bistveno manj kakor včasih. Na srečo so tukaj še takse, trošarine, prispevki, … ki so variabilne kategorije na katere se šlepa vlada in zaradi katerih Slovenija ni potonila že pred slabim letom. In vedi, bilančno smo zelo u k*** in samo vprašanje časa je, kdaj nas bodo iz Frakfurtske centralne banke za ušesa. Ne vem, kaj se mojega zapisa tiče tisto o nepobranih kaznih. Vidim pa, da razmišljaš po policijsko. Namesto, da uspeh vašega dela merite z zmanjšanjem števila kaznivih dejanj in prekrškov, kar naj bi bilo vaše poslanstvo, ga merite z količino pobranih kazni. Ta tacenska šola je res postala nekakšen plesni tečaj. :)

Ime(obvezno)

e-pošta(obvezno)

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !